söndag 28 mars 2010

Pubafton

I dag har det inte varit någon "Halleluja moment feeling".
Soffan har varit som en magnet.
Det blev sent i går, var inte hemma förrän 02,00 + 1 timme 03,00.
Vaknade 06,00 och kunde inte somna om.
Usch, nu blev jag ännu tröttare.
Vi var några fruntimmer som åkte på Pubafton i Klevshult.



Det var trevligt, men vi höjde nog medelåldern lite.


Pia Thulin, utan henne hade vi inte åkt.


Och vi träffade vår syssling; Stefan Hjelm


Vi träffade Beijer Björn Fransson

Det enda jag har gjort i dag är att försöka få upp mina små kycklingar och blommor, som Pia tryckte ner när hon satte sig på "stolen" utanför.

Stolen innan den blev utsatt för Pias rumpa;



och efter:



Utanför hör man ljudet igen av bandyklubbor och bollar som slås mot garageväggen.
Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy, vilken hemsk bild på mig, då....Hoppas du lyckades fixa din fina stol, får inte ha sådan grejer framme när jag kommer på besök

Anonym sa...

Du var så fin så.
Inte lätt att veta vad man skulle sätta sig, det var ju mörkt.....
Jag hittade en slatt Baja Päron, skall jag spara den till nästa tillfälle ? Nä, skulle inte tro att det fanns något kvar. Tack Pia, det var lika gott som vanligt.