torsdag 18 mars 2010

Hockey helg

Emergency som Maria Montazami säger i ”Hollywoodfruar”, när det kör ihop sig för henne i sitt glamorösa liv.
Hon är väl en av dom vettigare personerna i såpan, lite smårolig till och med.
Känner mig en aningen stressad i dag, men man måste ju ändå hinna med en snabb kopp kaffe vid datorn, tycker jag.
Hade hellre tagit ett glas vin för att varva ner, men då får jag väl huvudvärk i morgon och det vill jag inte riskera. Det kanske jag får ändå, föresten.
Städning pågår också - måste göras även om man inte skall vara hemma - sån är jag, tyvärr.
Det blir en hurtig, snabb variant.
Och det packas och grejas.
I morgon bitti 06,15 prick, åker jag med Ludvig på hockeycup till Karlstad.
Hela laget skall med och nästan alla föräldrar.
Skall bli jättekul och spännande.
Mina naglar är på tillväxt, och jag har fått ut dom en liten, liten bit så att det vita precis syns.
Skall bli kul att se om jag klarar av att ha dom kvar efter helgen.
Det beror på hur nervöst det blir.
Eventuellt så åker dom av redan i bilen på väg upp, en har rykt redan nu.

Vi hörs ! Ciao!

Inga kommentarer: