söndag 28 februari 2010

Min kompis


Väntade vid post lådan när jag kom hem

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bara en styck som är framme nu för tiden eller är det båda?
Vill du köpa morötter till dina kompisar ?
Grannen säljer ju tonvis, var och hämtade idag till mina hästar.
En tvättbalja full = knappt inga pengar alls.
Mvh/Gunilla

Anonym sa...

Är det bara en som kommer fram nu eller är det båda ?
Vill du köpa morötter till dina kompisar ?
Grannen säljer i ton vis och jag var och hämtade till mina hästar idag.
En tvättbalja full = knappt inga pengar alls.
Rådjuren är det verkligen synd om nu, stackarna.
Grannen han fodrar här hemma vid så det känns skönt.
Mvh/Gunilla

Mysbyxor sa...

Det är lite olika, ibland kommer en och ibland är de två.
Jag kan köpa en tvättbalja, vi kan höras på jobbet i morgon. Ha det!