fredag 26 februari 2010

Bröllopsfotografen



I går såg jag Bröllopsfotografen, den var OK.
3 stjärnor av 5
Lite smårolig med Värmlandsdialekten.
Och fotografen var cool. Han var som han var.
Kjell Bergqvist var kanon.
Sedan var den lite speciell på ett sätt, det var en mans-röst som under hela filmen talade om vad som gjordes, och vad som planerade att göras.
Det var inget störande.
Bra för oss som är lite tröga, och för oss som har lätt att tänka på annat under filmens gång.
I går –innan filmen- satt jag och kollade på onsdagens halv åtta hos mig. När eftertexten kom, så kom jag på att jag missat att registrera poängen på de tävlande.
Fast att jag hade kollat hela tiden
Då hade jag tänkt på annat, men det var inga problem för det vara bara att spola tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den skall va bra har jag hört.