torsdag 4 februari 2010

Sista föräldrarmötet


I kväll har det sista föräldrarmötet avverkats.
Det känns allt lite vemodigt, men kanske lite skönt ändå.
Nu har Fågelforsskolan gjort sitt, sa Bonnie, och det stämmer ju faktiskt,
det är dax att gå vidare - för våra 94-or som går ut 9:an nu till våren.
Vidare till gymnasiet, det är lite spännande.
Jag avslutade med att sätta tuggummit under stolen. Jag visste inte vad jag skulle göra av det. Men jag gick faktiskt tillbaka och tog bort det när vi hade fikat, så nu behöver du inte skälla för det mamma.
Jag fick två nya kontakter i dag på min facebook, 2 gamla klasskamrater från gymnasiet. Marinett och Susanne, det var 23 år sedan vi slutade. Det är inte klokt vad tiden går.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg när du satte dit tuggummit, men inte när du tog bort det ;-)