söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

I dag är det söndag och då kan man gå till kyrkan och bikta sig för alla sina synder,
men det har jag inte tid med i dag.
Jag tar tillbaka inlägget jag skrev i går om de spritfyllda pralinerna, Veronica klargjorde tydligt vad som gällde med dom, och Eva fick gärna ta en extra till Jocke, men det lyssnade inte jag på. Förlåt syster!
Jag hade väldigt kul och skrattade mycket åt min storasyster som är väldigt rolig när hon har fått lite innanför västen. Ja, hon är ju rolig annars med, men extra funny banny när hon fått i sig några glas eller två.

I dag är det Alla Hjärtans Dag och medlemmarna i vårt tjejmiddags gäng på 8 st skall till Katarina i eftermiddag. Det var länge sedan vi var samlade allihop. Men nu skall det bli kul att träffas och fika.



I går var jag, Bonnie och Annelie på bio i Jönköping, och såg "Luftslottet som sprängdes", del 3 i Stieg Larssons triologi.
Jag tycker att den var lite seg, den sämsta av dessa tre.
Den får tre solar av fem.
Bäst tycker jag den andra filmen var "Flickan som lekte med elden".
Den första "Män om hatar kvinnor" var och så bra, men inte lika bra som 2;an.
Ludvig och Otto var med i bilen och dom gick på "Farsan" som hade biopremiär i helgen, jag fick inga utvecklande recensioner.
Dom sa att den var väl bra och lite rolig.

Ha en bra "alla hjärtans dag"

Inga kommentarer: