fredag 12 februari 2010

Vinst igen

Sitter med ett glas vin och väntar på att Veronica och Eva skall komma och hämta mig, vi skall på bastukväll till Britta.
Jag kanske publicera några sexiga bilder sen…
När jag ringde pappa vid 14.00 tiden hade han redan pyst upp sin Öl.
Arboga 10.2
Han går alltid in på systemet och köper 1 eller max 2 Arboga 10,2: or till helgen.
Inget mer köper han. Han är så nöjd med så, det är yrsla han vill åt, säger han.
Han stod och skalade räkor till kvällens middag.
Jag störde, sa han.
Mamma var i Jönköping med Sonja, så han hade det lugnt och skönt.

Jag går alltid en promenad på lunchen, lyssnar samtidigt på en ljudbok, nu är det Alfahanen med Katarina Wennstam,
Jag har inte kommit in i boken än, och jag har snart läst halva. Undrar om jag skall börja om ?
Jag brukar oftast gå genom stan, och smita in på Åhléns och ta ett sprut av någon go doft som står som prov.
I dag provade jag någon go en.
Jag tycker expediterna tittar lite konstigt på mig. Men det får dom gärna göra, dom skall väl vara glada att någon går omkring och gör reklam för deras parfymer. Jag kommer aldrig ihåg vad dom heter bara, jag få gå in på måndag igen och kolla upp.
I alla fall så var jag och kollade in mina rosa vaser, nu var det bara tre kvar. En hade gått åt till någon lycklig.

Jag gick sedan och bytte in min trisslott, jag frågade i fall jag fick välja själv?
-Ja men visst, det är klart, sa hon.
Jag kände efter två stycken som kändes lite ”hetare” än de andra nitlotterna.
Stapplade hemåt till jobbet.
Stoppade i en chokladbit och började skarpa.
Vips! Look i look i



75:-

På måndag blir det 3 nya lotter.

Skål och trevlig helg !

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid trevligt att läsa din blogg Vi skåla med dig för en trevlig helg Din faster