söndag 7 februari 2010

Mini-spa

Jag är ensam hemma, så skönt!
Jag kände att jag behövde lite uppfräschning både här och där.
Så jag tog en lång dusch, rakning och ansiktsmask:



Så, nu har jag nog skrämt bort alla bloggläsare.
När jag tittar på bilden ser jag att revbensspjällen sedan frukosten, sitter kvar runt munnen. Men var gör väl det? jag behövde lite fett på läpparna.


Jag passade även på att ta ett fotbad, tycker ni att jag behöver köpa nya innetofflor ?



Jag hade ingen fotfil, så jag fick hämta lite sandpapper, men jag hade behövt 40;ans grovlek, heter det så? Jag hade bara 120. Men det gick bra.

Nästa gång skall jag köpa hem sådanahär fiskar:



Philip har ju akvarium där uppe, och det är bara en barmhärtig fisk kvar.
Han vill säkert ha lite sällskap. Sedan är det bara att stoppa i fossingarna där i, så äter dom upp all gammal hud kring tåssingarna. Smidigt. Fast den fisken som lever själv nu, är en liten haj. Då kanske man inte har några fötter kvar när man drar upp dom ? Vi får se.

Fiskpedikyr:, om ni vill kan ni läsa en artikel om det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt ha en stund för sig själv :)
Skulle mina guldfiskar i dammen duga.....:)
/Gunsan

Anonym sa...

Nice..... Det där med sandpappret var ju faktiskt smart. Tycker de där filarna man köper är så klena.
Have a nice day!!!

Puss puss Sandy