fredag 24 september 2010

Tens och fika







I dag har jag fått TENS massage av Syster Sirpa på företagshälsan, det är små elektroder som man fäster på kroppen.
Nu är det inte jag på bilden, utan den är kapad från Internet.
Det är bara så att Ni skall förstå vad jag menar.

Anledningen till denna behandling var att det skulle lindra ryggvärken,( som för övrigt nästan är borta by the way, men jag var ändå nyfiken på denna metod.)
Den gav små korta stötar, i två olika sorters former i 20 minuter.
Det kändes knappt. Få se om det gör ngn nytta.

Men jag tycker att ryggen och bena är redo för lite dans och rock´n roll i morgon,
för då skall vi nämligen på 50-års fest till min kära svåger Tommy.

Vi hade ingen Kringla på jobbet i går eftersom det var så många borta, den hade vi idag istället.
Det var Ida som värd. Hon sa: Gud nåde om du inte gillar detta nu Jessica.
-Jodå bara det är choklad i.
Och visst var det choklad. Och visst var den underbar.
Hon hade inget namn på den, men jag kallar den
Kladdkaka toppad med after eight.
Innehållande: bl a massor med grädde, smör, och blockchoklad.
Jag hoppas att jag får receptet, för den var en riktigt 10:o poängare.

Inga kommentarer: