lördag 25 september 2010

Domar-klack och dofta gott



Jag och Signe har varit å kollat på Ludde när han dömde i dag.
Värsta heja klacken. På domaren.

(Jag vet inte hur jag vrider bilden.....)

Jag tror vi har fått en supporter till junior-laget.

I går kom Dahn hem från Finland, han har tillbringat två dagar i vårt grannland.
Jag sa till honom att kan väl köpa hem denna flaskan om han får tillfälle.
Den finns nämligen inte i Sverige.



Absolut Berri Acai vodka smaksatt med granatäpple, blåbär och acaibär.
Men han kom hem utan, dessvärre.
Den fanns på utresan, men då fick han inte köpa någon.
Bättre tur nästa gång.

Men han kom hem med en parfym istället till sin tillgivne hustru.
Belle Dópium av Yves Saint Laurent

Doftade ljuvligt, nu får jag väl alla karlar efter mig.......

Inga kommentarer: