onsdag 9 juni 2010

Blomster


Vi håller på med blommorna tills i morgon.
Min yngste son och jag.
Jag frågade honom i fall han hade haft trevligt i kväll.
- Det har varit så himla kul, det har känts som om man aldrig vill sluta 9:an, de sista två veckorna.

Vi har haft en diskussion kring dessa blommor vi håller på att binda.
Jag sms:ade honom i går och sa att jag köper 20 rosor, till att dela ut i morgon.
-Nix, 50 skall jag ha.
- 50? Jag köpte 20 åt Philip och det räckte och blev över. Jag fick till och med dela ut alla själv. 2o räcker Ludvig.
- JAG skall ha 50, jag har väl för f.n mer än 20 underbara kompisar!
OCH jag tänker dela ut varenda en själv !

Det blev 40 st.
Hur skall det gå till i all uppståndelse ? Jag vet inte.

1 kommentar:

bonnie sa...

ja herregud ludde han är för rolig den