onsdag 19 maj 2010

Bantnings-tips

Jag fick ett hett bantningstips i dag på fikarasten.
Om man vill gå ner några kilon kan man dricka ett glas med pressad citron med svartpeppar i.

Precis INNAN man borstar tänderna och går och lägger sig.

Tyvärr fick jag inga mått. Men det är la bara att hälla i lite.
Det skall jag testa.
Jag känner redan hur smal jag kommer att bli.
Han som körde med detta hade gått ner 8 kilo på några månader, och hade ätit precis som vanligt.
HerreGud, vad enkelt- säger jag bara!

2 kommentarer:

annica sa...

Åsså säger de på TV-reklamen att man inte ska förtära NÅGOT surt en timma innan man borstar tänderna?!? Smal & tandlös kanske? :-) VEM har gått ner 8 kg? Ses på fredag! Kram.

Anonym sa...

Tror jag att man går ner av den kuren för ett rejält magsår borde man ju få ;) /kram,Kate.