söndag 4 april 2010

Slappa dag

I dag har det varit en seg dag, som till den mesta delen har tillbringats framför tv:n, och kollat på inspelade program från veckan.
Som tex Solsidan, det bästa humorprogrammet på lång tid, enligt mitt tycke och smak.
Kollade även på en gammal inspelad film med Anthony Hopkins och Emma Thompson. Återstoden av dagen heter den, en ganska seg film, men kunde ändå inte sluta att titta. Jag satt och väntade på ett romantiskt slut, men väntade förgäves.
Dom fick inte varandra, eller dom tog inte varandra heller för den delen.
Skittråkigt, lite snusk och romantik hade inte skadat.

Dahn och Philip har varit i Växjö och kollat på hockey, dom var och kollade på Rögle - Almtuna (tror jag) Rögle vann i alla fall med 7-2 (tror jag).

Gårdagen var trevlig, med sällskapsspel, god mat och trevligt umgänge.
Dansbena kom i gång lite sent, inte förrän vid 01-tiden började dom sätta sprätt.
Det påminns jag av i dag, när segheten slår till.

Nopp, nu har jag varit ifrån soffan för länge, tror jag klämmer en film till.
Har faktiskt dammsugit och plockat i ordning också, så lite ordentlig har jag allt varit.

Inga kommentarer: