tisdag 27 april 2010

After Work

På jobbet planeras en after-work nästa fredag.
Men jag skall ut nu på torsdag till samma place,
med tjejer hemikring, så jag vet inte i fall det blir lite too-mutch.
Vi får se hur läget är. Folk kan ju få bevis på galna-fruntimmers-sjukan.
Ränna på Harrys var och varannan vecka, det går väl verkligen inte för sig.

Benny sa att dom var i full gång med att sätta fram utemöblerna nu på Harrys,
och där måste man ju sitta och lyssna på blåsorkestern, som traditionen bjuder.

-Var inte vi framme och önskade en låt med Michael Jackson, när vi satt där sist?
-, du var framme önskade ”Nu grönskar det”, sa Annika.
-Kunde dom den ?
-Det kom jag inte ihåg, men jag tror inte det.
-Det var jäkligt dåligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har världens chans nu på torsdag. Har de den inte "Nu grönskar det" kan du be att få sjunga den själv. Britta följer säkert gärna med upp på scen. Ni har ju sjungit duett förr inför storpublik. Det lät för jäkligt ;) /ver

Anonym sa...

Hmmm "Nu grönskar det" :-) den kan du ju stämmor på ;-) kram,Kate.

Anonym sa...

Åh, Nu grönskar det! Vilket kärt minne från Sandras bröllop när vi tog i från tårna utanför Grand. Ja herre min jävlar vilka stämmor... Kram Sanna

Mysbyxor sa...

Ja, det samlades 1000-tals människor runt om oss, och bara lyssnade, eller var det så att vi stannade några och tvingade dom lyssna på oss :-)