lördag 22 oktober 2011

Vinst i dag

SIS J18 hockey vann med 18-1 !!!
Hemma mot Finspång.

Mål
4-1
9-0
5-0
===
18-1
Skott
24-6
26-2
34-2
====
84-10

3 utvisningar föga.

2 matcher och 2 vinster, so far.
Fortsätt så, heja heja!

Jag fick inte med numren på spelarna på första bilden, så det blev två upplägg...
Jag tycker att jag också gjorde ett bra jobb i dag, med ett litet undantag.
Jag åkte hem visslandes i bilen på glatt humör, när Kapten Martin Maurer ringde.
-Essan, du har glömt att domaren skall skriva på matchprotokollet.
-Ja Just det ja. Jag slutade vissla.
Jag som brukar tycka det är så trevligt att gå in i domarrummet, och se dom endast iklädda i max. handdukar.
Hur KUNDE jag glömma detta ?
Jag vände bilen och åkte tebaks.
När jag kom var domaren påklädd, och Martin hade ordnat tillbaka pappren och fixat med underskriften.



Inga kommentarer: