fredag 7 oktober 2011

Regi

Jag är sugen på att regissera en film.

Det skall vara en thriller med romantik och pirr i magen i.
Tycker det är dåligt med sådana filmer nu.
Mycket spännande skall den vara, och en del riktigt bra - inte erotiska, men snudd på – heta kärleksscener.
Riktiga sugproppar till kyssar.
Kan tänka mig:
  • Keanu Reeves
  • Andy Garcia
  • Alec Baldwin
som förslag på manliga huvudrollsinnehavare
Ja, den skall filmas i Hollywood.
Motskådespelare har jag inte bestämt än, men det kan bli jag.
Handling;
Han skall vara Polis eller Livvakt.
Hjälpa till och vara moraliskt stöd för något som har hänt.
Sen skall den vara väldigt spännande.
Man skall bita på naglarna, och ha täcket tidvis över ögonen.
Man kan gråta en skvätt.
Hon skall vara i fara.

Är det någon som tycker att detta verkar intressant, och vill hjälpa till att finansiera så att denna film blir verklighet?
Jag vet ju inte vad dessa manliga aktörer tar i arvode.
Men dom verkar ju inte ha så mycket att göra för tillfället, så det blir nog inte så farligt kostsamt.
Och jag tror – eller min intuition är att detta blir en riktig kassa succé.

Nu går det ju inte att kommentera här, men Ni kan ringa mig vid intresse:
0731-545889

Inga kommentarer: