tisdag 18 oktober 2011

Spårning

Denna boken köpte jag på bokrean på Åhléns i våras.
Jag förvarar den på toan, tillsammans med serietidningen ELVIS.
Jag tyckte att ELVIS var ganska sönderbläddrad nu , så denna SPÅ boken får vara som ett komplement, när det går lite trögt.

Jag har kommit till kapitlet ”utveckla din aura”.

Stärka auran;
- Sitt stilla i en lugn och avslappnad atmosfär. Håll en kvartskristall i ena handen och andas sakta och djupt.
- Fokusera på handen och kraften i kristallens energi.
- Föreställ dig under två till tre minuter att din egen auraenergi förenas med kristallens energi, för att återställa din livskraft.
- Gör den här övningen varje kväll om du fick höga poäng i frågeformuläret. Efter säger du till dig själv att din aura energi är harmonisk och att du skall ta väl hand om den.

Detta får jag göra någongång när jag är själv hemma, undrar om det går bra i fall man lånar en sten från kristall-kronan ?

Öka din intuition:
Intuition brukar ofta kallas ”sjätte sinnet”, magkänsla eller medial förmåga, och är den känsla som kan berätta om din egen och andra människors aura.
Om du kan uppfatta auror hos människor du möter kan du ta reda på om du kommer att ha en bra relation med en viss person i framtiden; hur du ska hantera människor i olika situationer; om du skall låta bekantskapen vara yrkesmässig; om du skall umgås med dem eller våga anförtro dom dina pengar.
Det innebär att du kan fatta beslut om din framtida riktning och dina relationer till andra, grundat på deras auraenergi.

Jaha, det är alltså auran som avgör att man pratar med olika tonlägen till olika personer ?

Inga kommentarer: