tisdag 22 februari 2011

Kundbesök på hemorten

I dag fick jag följa med Roberth till Kinnarps, eller rättare sagt jag tvingade honom till att ta med mig.
Det är ju kul att träffa personerna man pratar med på telefon och i mailen.
Jaja, jag fick väl följa med då.
Det var kul att se vad våra svarta EPP block används till, nu var det ju inte så himla kul denna gången då, för vi var på ett reklamationsärende. Men ändå fick man ju se gången i det hela. Jättefin fabrik med ordning och reda.
Våra block används som skärmväggar, men dom hade blivit lite snea och vinna i själva proceduren, som inte var så bra.
Men det skall vi rätta till lovade jag.

Vi var klara lite innan arbetstiden slut, så Roberth tyckte att jag skulle följa med tillbaka till Värnamo, han hade en hemskt massa offerter han behövde ha hjälp med.
Men det tyckte inte jag, det kunde vänta tills i morgon?
Jag bjöd in honom och vår kvalitetstekniker på lite kaffe i stället.
-Oj vilket stort lejon, sa Roberth förskräckt om Sixten(j-a x:et har inte hoppat fram än).
Roberth tycker varken så hemskt mycket om katter eller hundar, allraminst det första som han även är allergiskt emot.
Givetvis hoppade SiXten upp i knäet på Roberth när vi fikade.
Jag tänkte att där kan han gott få sitta en stund, så kanske jag slipper göra alla dessa offerter i morgon, när han ligger hemma med sin allergi.

Inga kommentarer: