fredag 4 februari 2011

Färjan

Philip har prao vecka 13,14,15, en klasskompis frågade honom i fall han ville hänga på och praoa i köket på Finlandsfärgan , vecka 14 och 15.

Jo- det kunde han tänka sig.
Så kompisen har fixat å donat, ringt och kollat upp med båten och hytter och allt, bokat boende i Stockholm hos sin farfars bror.



Men får inte mamma vara med och ge sitt VETO här?
Jag vet inte i fall jag vill ha min son på en Finlandsfärgor bland alla fyllekajjor.
I och för sig kan han väl knappt försvinna, men ändå.

Lite ågren har jag. Den värsta ångesten är att dom är lediga helgen mellan vecka 14 och 15 från torsdag – söndag, då skall dom bo i Stockholm hos kompisens FarFars bror.
Då ska det väl ut och härjas kan jag tro, det skulle jag gjort.
Jag skall kolla i fall det inte finns någon ledig SCA lägenhet som man kan hyra den helgen,
så man har lite koll..

Jag undrar i fall detta verkligen kan fungera alltihop?
Eller så kanske han får jättemycket erfarenhet, och jag bara målar fan på väggen.
Det kanske blir jättebra?

Philip tycker absolut inte jag stöttar honom i denna process, jag bara oroar mig, då blir han också osäker.

Det går nog bra, dom får säkert jätte kul, det går nog bra, dom får säkert jätte kul, det går bra, dom får jättekul, det går bra - dom får kul.

Jag kanske föresten också kan följa med även på båten, när jag tänker efter…..

3 kommentarer:

Anonym sa...

De får jättekul, det går bra! Jag hänger också hänga med på båten, syss! Kram kram från Storan

Anonym sa...

Förresten, vad gjorde vi själva i den åldern?? Hmmmm.......Kram från anonym

Anonym sa...

Ingen är väl mer lämpad än mr cool himself, det grejar han galant! Tänk vilken erfarenhet och kontakter det ger.
Jag vill också åka finlandsfärja!!!
Kram kram Sandy