torsdag 3 mars 2011

Oh my gud

Städning pågår.
Det är den stora i dag. Det hjälps inte. Jag har kört light varianten för många veckor nu. Den stora städningen är ut med mattorna på luftning och torka under. Light varianten är mattor får ligga kvar och torka runt om.
Jag är ensam hemma. De två äldre är och se på när Brynäs vinner mot HV 71, kanske ska se vad ställningen är innan jag skriver för mycket, strunt samma.
Den yngste är på träning,.
Jag spelar högt, samma låt om och om igen:

Oh my god
You're such a beautiful surprise, girl
Oh, I cannot get enough
Want to explore the world with you (you), you (you)
You're the only reason that I'm here
Yea-eh-eh

Every day I think about you and I know why
In this world there are no words for me to explain my feelings for you
You're my queen, I'm your king
You're the words and I'm your favourite tune


Oh my god, oh my god
It's a wonderful surprise
I'm in love, I'm in love
And I cannot get enough
Ooh la la, ooh la la
Don't ever want this to be over


Ohlala

Jag önskar jag kunde dela med mig.
Det kan jag ju.....jag presenterar:

Här kommer låten som kommer vinna Melodifestivalen
Den kommer att vinna hela Eurovision

Jag har inte följt denna festival, såg endast det programmet som denna låt var med i, och det räckte. För mig.

Redå upp; Här kommer den: Beredda?
Oh my gud - The Moniker


1 kommentar:

Innapingpong sa...

Håller med - den är riktigt bra!!!
Ha en skön solig lördag! :)