torsdag 5 augusti 2010

Sommarpratare


Jag berättade för lilla-syster Sandra på semestern att jag brukar ladda ner sommarpratare på mp3;n och gå och lyssna på.
- Kan du inte skriva ner några som va bra? frågade honLägg till bild.
Jovisst kunde jag det, det blev en hel del.
Här kommer en lista på intressanta personer, enligt mitt tycke och smak, som jag har lyssnat på genom åren.
Finns att ladda ner här:
Sommarpratare
Idag lyssnade jag på en intressant person som inte är med på listorna.
Malin Alfvén, Föräldrarpsykolog som sommarpratade 25/6-06
Här kommer en direktlänk till hennes prat, i fall du är intresserad.
Passade bra in i tiden för mig att lyssna på henne nu.

Man kan även ladda ner filerna direkt till skrivbordet och lyssna via datorn, eller lyssna direkt via webb-radion.

Klicka på bilderna, för att göra dom större:
1992-2005


2006-2009



2010

(de gulmarkerade har jag inte lyssnat på än)

Inga kommentarer: