onsdag 2 december 2009

Tyst och lugnt

Jag är själv hemma, vilken lyx!
...men snart kommer pappa som skall klippas.

Mina familjemedlemmar har åkt till Jönköping, kanske för att köpa en present till mig ? Jag fyller år på lördag, så nu vet ni det! Jag hörde hur dom pratade om att hyra en kärra på Q8, sedan hånskrattade dom. Sedan kollade dom på datorn och sa:
- en sådan här skulle hon nog behöva, och så asflabbade dom igen, så fort jag kom så smällde dom igen datorn.
Kul! Jaja, det kommer dagar, som hon sa, Sara på Gulf.
Jag har INGA förväntningar alls.
Jag blev så besviken på Morsdag, då sa dom inte ens grattis! Jag blev surare och surare ju längre dagen gick, vi var både hos Dahns mor och min mor med blomma,men det ringde minsann ingen klocka i huvudet på dom, att mina barn skulle ha en mamma som ville ha lite uppmärksamhet, inte då.
På kvällen innan jag skulle lägga mig, så fick dom sig en utskällning.
Dagen efter kom dom med svansen mellan bena med paket och en lapp där det stod;
Vi älskar Dig och vi glömmer aldrig bort vår mamma ( men det var ju precis det dom hade gjort..), sedan hörde jag hur osams dom var om hur mycket dom skulle betala.

1 kommentar:

Innapingpong sa...

Kan ju trösta dej med att mina pojkar (alla TRE) glömde min födelsedag för ett par år sen - det gör dom INTE om kan jag säja......Kanske nåt att blogga om nån dag ;) Kram