tisdag 22 december 2009

Mysis


Det är visst inte bara jag som går och handlar i mysbyxor.
Anna Anka shoppade loss på TV i går i en rosa mjukis i alla fina Prada och Lyxbutiker.
Det skulle han se - Mats-Åke på Q8.
Jag fick skäll när jag kom in i hans bensinmack i mysisar.
Han bara blängde på mig och sa att han ALDRIG skulle tillåta sin fru Anita att gå i mysbyxor utanför huset, och absolut INTE överhuvudtaget när han är närvarande.
Stackars Anita, jag måste prata med henne.
Förra veckan hämtade jag Ludvig på Movalla i pyjamas-byxor, då träffade jag givetvis på Mats-Åke. Jag tittade lite försynt ner i backen, och hoppades att han inte skulle märka det, men han noterade detta, och tyckte det var okey, han hade överseende med det, klockan var ju så mycket (22,20).

Stackars Anka föresten - inte Anna utan den stackars Ankan dom tog dö på och slängde in i ugnen med huvud och allt.

1 kommentar:

bonnie maurer sa...

Ja herre gud vilken sat kärring hon är den där Anna Anka