tisdag 8 december 2009

Kidnappning


På fredag kl 12,30 skall jag kidnappas av mina systrar och min moder på mitt jobb.
Det är ju bra att veta plats och tid i fall man inte vill hänga på.
Jag har fått en lapp där det står att vi skall till Hapimag, och att jag skall ha med mig luftmadrass och sovsäck, det låter ju inte speciellt lockande.
Jag vet inte varför jag tvivlar.
Det stod även att jag skulle ha med mig badräkt och whiskey, nu låter det lite bättre.
Min jobbarkompis Annika trodde att vi skulle till Ullared, och bada i tunna.

Det vore på sin plats med en liten ledtråd, tycker jag.

3 kommentarer:

Innapingpong sa...

Låter spännade......E väl härligt o FYLLA ÅR!!!!!!!!

Ida sa...

Låter ju helfestligt :D

Anonym sa...

Du kommer attt ha mycket sköj att berätta på jobbet på måndag:). Vi har ju en kändis på G också, en av dina idoler....?