lördag 26 december 2009

Paket

Ni kanske undrar vad det dolde sig i det blå paketet nedan ?
Tyvärr måste jag göra Er besvikna. Det finns gränser på vad jag lägger ut på denna sidan. Men om ni träffar på Ludvig så kanske han talar om det.
Av Dahn så fick jag ett nytt överdrag till strykbrädan.
Det skall jag slå in igen om ge tillbaka nästa jul, det är ändå han som stryker mest.
Huvudsaken är ju att barnen blir nöjda, brukar det ju heta.

Igår visades den första delen av Camilla Läckbergs "Stenhuggaren", jag blev positivt överaskad, för jag tycker att de andra serien som har spelats in av henne, inte har varit bra.
Så nu väntar jag med spänning på den andra delen i kväll.
I kväll kommer även mina syskon med den lilla skånskan, och mor och far.
Vi skall spela lite Wii, få se hur detta skall sluta.

Inga kommentarer: