fredag 23 september 2011

Sista krogbesöket

 
Det näst sista kortet jag tog i London var på sista krogbesöket, som för övrigt serverade en riktigt blodig biff, perfekt stekt.
Jag hade problem med dubbelhakorna på mina systrar.
Dom syntes.
Jag gav dom ett tips, om ni sätter upp hakan lite så blir det bättre.
På 0,1 sek. så sträckte dom genast fram sina fejjor.
KLICK, så togs detta fotot.
VIPS, så var extra hakorna borta.
 Ett litet tips bara.
Det andra sista kortet när vi skulle packa våra resväskor.
Mamma och Sandra delade väska och vägde 22 kilo.
Max vikt 20 kilo.
Min och Veronicas vägde 16 kilo.
Dom packade om och donade.
Nu skulle allt vara bra.
När vi vägde in i tullen så vägde istället min och Veronicas 22 kilo, och mamma och Sandras 16 kilo.
sorry, för denna lite suddiga bild..

Inga kommentarer: