tisdag 6 september 2011

London

Nästa onsdag flyger jag, mamma, och mina systrar till London från onsdag - söndag.
Alla utom jag har besökt denna stad, så jag litar fullständigt på mina med-resenärer, även om dom inte är de pålitligaste -  vad lokalkännedom anbelangar.
Visserligen var det 30 år sen mamma var där och 23 år sedan storasyster var där,
men vi får la försöka hänga efter lillasyster.

Storasyster Veronica har genomarbetat och sammanställt en dagordning,
jag tycker den ser väldigt bra ut.

Hör gärna av Er i fall Ni sitter inne med några heta London-stalltips.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul med London, Bess! Verkligen på tiden att du pallrar dig dit. Utifrån ert program att döma kommer ni uppleva mycket. Gäller bara att köra hårt, ha sköna skor, ta många vätskepauser och gå mycket!!

Kram
Ell

Jessica sa...

Tack Bello! Jag skall ta del av Dina råd! Kram Bess