onsdag 21 september 2011

Segt

Annica på jobbet tyckte idag att det var länge sedan jag skrev här.
Det hade blivit hennes dagliga höjdpunkt att läsa min sida, sa hon och det var ju trevligt att höra, denna trista onsdag.

Men jag har för tillfället inget att skriva om tycker jag.
Jag är känner mig lite allmänt trött, och det regnar ute ???!!!
Väldigt intressant.
Jag skulle masat mig i väg på Sumba i kväll, men det känner jag inte heller alls för.
Så det blir inget med det.
Jag ser fram emot den nya svensk/danska tv-serien som börjar i kväll på 1;an i stället.
BRON heter den.
Tända lite ljus och mysa.

Men nu hör jag visst i hallen att grabbarna planerar att köpa någon match på tv i kväll,
så då blir det väl inget med BRON heller.
Jag har gått upp 4 kilo.
Som jag nu skall gå ner.
Väldigt booring.
Denna datorn är FRUKTANSVÄRT seeeeeeeg också.
Händer ingenting, sen kommer allting på en gång.

Inga kommentarer: