onsdag 14 september 2011

Alles klar


Nu slår jag snart igen resväskan för färd mot London.

Mamma skall komma 12,45 för att sätta lite eld i röva på mig, så vi hinner med nästa tid på schemat,
nämligen färd mot Värnamo sjukhus för upphämtning av storasyrran. Kl 13,00
Hon har gjort ett tidschema:

Kl 13 Bil till till Värnamo och hämtar mig
Kl 13.30 Från Värnamo
Kl 17 Från Sandra i Ålstorp
Kl 18 Från Malmö
Kl 19 Incheckning i Köpenhamn på Kastrup
Kl 20 Incheckning stänger ( vi har ev. inte hittat den)
Kl 21... Vi är på G i luften  (hopefully)

Jag känner mig lite som när jag sitter i speakerbåset på hockeymatcherna, lite nervös och förväntansfull.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har just puttat in resväskorna i westman Renault , kört hem Tommy,lyckat starta o stanna,fick tänka till, inte van med så många finesser ,men nu kör vi . Spännande Kram MAma