lördag 27 augusti 2011

...Och vi vann

Vi kom till final i går i Quizz tävlingen på Värnamodagarna, vi var 6 pers, och vi döpte oss till "Pinnen".
Jag, Annika, Ida, Dahn, Andreas och Roger ingick i detta team.
Det var totalt 4 lag som gick vidare, och ett cellplastlag till faktiskt av alla som var där.
Men det var ingen som ville gå upp på scenen från det andra cellplastlaget, så det blev bara tre lag.
Vi skulle framföra varsin låt, jag och Annika blev tilldelade "Kung för en dag".
Det var väl inte det bästa framförandet kanske, man kunde ju gjort några moves, men så blev det inte.
Man ser ju på korten hur hjulbent och bonnit jag står, men jag står ju stadigt efter några glas vin i alla fall.
Han bröt oss efter halva sången, och sa att det räcker så...............jaja
Och vinnaren är laget "Pinnen".
Men han hade ropat upp fel namn, vi kom egentligen tvåa.
Men vi fick delad första plats, och får därför åka till Ljungby och äta julbord.
Jag har lite ont i huvudet i dag efter segerfirandet, men det är det värt.
Roligt hade vi.










1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis :)
Ser ut som ni hade skitkul, inte undra på att du däckade på sista bilden. Tur att du hade en karl i närheten som kunde ta emot ;) Kram kram från storsyss