torsdag 23 juni 2011

Det blåa havet

Vi är framkomna i stugan, och avnjutit lax från Falkenbergs Laxrökeri, så vi nästan mår illa alla tre. Denna goa lax kan man äta tills man storknar.
E. är duktig på gitarr så jag o Ludde satte oss te-rätta i soffan efter maten och njöt av hans gästspel.
Nu är dom och fiskar krabbor.
Dom har varit kompisar och grannar sen dom föddes, jag och M fick våra pojkar nästan samtidigt.
Nu sitter dom här 16 år senare.
Jag berättade att jag hade filmat dom när dom var små, och det skulle dom kolla på i nästa vecka, jag kan tänkta mig att det blir lite fnitter…..
Jag tror jag har över 20 band inspelade, påsk, midsommar, födelsedagar, jul, mm.
Filmade väldigt mycket, och har tagit mänger – och tar mängder med kort, men kollar nästan aldrig på filmerna, kollar nästan aldrig på gamla kort heller.
Det är lite konstigt. Men nu är det bra här på bloggen, då kan man publicera lite.

Jag är inte helt tillfredställd där jag sitter, och avnjuter ett glas vin.
Det har nämligen parkerat en husvagn framför min havsutsikt.
Linkan säger att den får står där i ett dygn.
Är den inte borta i morgon klockan 17, knackar jag på.
Med skinnställ och knogjärn.
Eller skickar jag ungarna.

Inga kommentarer: