fredag 28 januari 2011

Go doft


I dag var jag å köpte mig ett doftkrus på min lunchpromenad – endast för fredags stämningens skull – jag har placerat den i badrummet.
Jag hade inte tänkt att befinna mig på toa hela kvällen, men man får väl lätta på trycket lite då och då kan jag tro, och då får man passa på att andas in.
Nu börjar det osa, som pappa skulle ha sagt.
I alla fall så fungerar detta krus så att man sätter i ett värmeljus nedtill på kruset och upp till tar man en liten del av denna vita väldoftande kaka.
Med namnet ”Clean Cotton” min favvo doft för övrigt av detta märke.
Efter en stund, så sprider sig en väldoftande odör –( kan man ju inte säga, för det luktar väl illa – men det luktar gott tvättmedel i alla fall)
Allt är inköpt i Pelikanhuset Tinzimara – bra att veta för den som vill prova.
Extra erbjudande var det ju naturligtvis också. Man fick doften på köpet, och kruset var det 20 % rabatt på, så allt kostade ENDAST 71:- tycker jag gjorde ett väldigt bra klipp, tänk vad lite som kan förgylla tillvaron en fredag.

Tjao å go helg!

Inga kommentarer: