torsdag 26 november 2009

Silence

I går och i dag har det varit så tyst och skönt på jobbet, man har fått ordentlig arbetsro. Vi är normalt sett 11 st på ovan våningen, i går var det bara jag, Alma och Benny. Mina närmsta arbetskamrater i min grupp, Christina har ränneskita, och Annika är på Kanarieöarna. I dag tog friden slut, då var Roberth och Högsta hönset Magnus tillbaka. Roberth och jag sitter i samma rum, men han är säljare så han är ute för det mesta, som tur är. Inte för att jag inte tycker om honom - tvärtom, han är väldigt trevlig, utan därför att det är lite jobbigt att sitta två stycken i en kuvös.

Här är Roberth och Benny:



Här är jag på vårt office:



Det här är min chef; Tomas


Så här ser han ut egentligen:


Han är på precis samma ställe som Annika på Kanarieöarna, dom bor bara 50 meter ifrån varandra. Chef och assistent, jo, jag tackar jag. Fast dom har med sig sina respektive som håller koll:-)

1 kommentar:

Ida sa...

Skrattar, jösses vad jag saknar er alla :D läcker bild på Tomas by the way ;) Kramar till hela ovan våningen från mig