söndag 22 november 2009

Musik

Söndag igen - med tipspromenad, inte lika fint väder som förra söndagen, men med regnställ på så gick det bra.
Idag var det Charlott och Torbjörn Sandberg som hade klurat ihop bra frågor, men ingen tolva i dag heller.
När jag kom hem så plockade jag ner stakarna, så att dom är klara för uppsättning inför första advent, sen fick jag en ingivelse att pynta om lite.
Drog ner mina högtalare från vinden och installade dom till min bärbara dator, satte på Michael Jackson på en volymnivå som fick fönsterrutorna att skallra.
Sixten blängde på mig med ena ögat i soffan,men han låg faktiskt kvar, konstigt nog.
Man får passa på när man är själv hemma, ja Philip är hemma med, men han brukar inte bry sig om när jag spelar, jag var nere i källaren och gjorde en liten krans av mossa, när jag kom upp så var volymen nere på nästan noll.
Jag sa till Philip att det är konstigt att man aldrig får spela sin musik högt någon gång. JA, men du ser väl att Sixten ligger i soffan och sover, fick jag till svar.
Snart skall vi till Dahns föräldrar i Marieholm och äta paj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju för goe Philip han tänker då på djuren

bonnie sa...

bonnie