lördag 30 april 2011

Valborg i hyttan!

Jag slänger in ett inlägg medans jag väntar på kvällens grillmästare.
Han har varit borta länge nu. Han och hans fästmö.
Dom skulle bara gå en snabbis till stranden, sen skulle han fixa grillet.

Jag fick tända grillen själv, kolen börjar sina nu.
Jag satte på "nu grönskar det" och fick vårkänslor.
Fin bit, passar in valborgsmässoafton.
Dom är förkylda bägge två. Ludde och hans älskade Maagda, så jag sa att dom får inte vara ute för länge i snålblåsten.
Det blåser här vid havet i dag.
Utanför fönstret går flickorna i kortkort utan strumpebyxor, finklädda till valborg.
Vad håller dom hus? Jag är hungrig å potatisen är klar för längesen!!!!

Förra helgen var Philip grillchef, då hade han med sin älskade flickvän Sophie.
Det var mycket som skulle hinnas med. Pussas och grillas.
Så vi fick äta bränd kycklingfilé.
Allt för kärleken.





Mammas godnatt puss är den jobbig nu ?
Nä jag fortsätter ett tag till.

1 kommentar:

Innapingpong sa...

Pussa på du bara - det blir dom aldrig för gamla för våra små söta barn!!! ;)