söndag 3 april 2011

Lördagen i bilder


Det blev en trevlig dag igår i Jönköping.
Själva buskisen får en 3;a av mig, den hade sina poäng, men inte mer.
Sällskapet får en 5;a och maten också en 5;a av 5.
Sandra var inte så nöjd över sitt senaste besök hos frissan,
det blev lite to much light tyckte hon.
Micke har full sjå att se skillnad på Sandra och deras polska städerska.
Men ju längre kvällen led mot sitt slut, ju finare tyckte vi att Sandra va.

Signe fick ett påskägg av mormor i går, hon sträckte fram den till mig och sa
-titta.
Jag trodde det var fritt fram och ta sig en Ahlgrens bil.
-Åh, tack tack
-Nä. TITTA sa jag.
Du får bara titta, lägg tillbaka den nu.

Först tittar man en stund, sedan tittar man igen, seeeen kan man ta en liten bit, sa hon.
Jag fick snällt lägga tillbaka min rosa skum-gummi-bil.

Nu är det snart dags att packa inför båtkryssningen i morgon,
då hoppas jag få se en glimt av min äldste son Philip.
Skall bli Nice!

Inga kommentarer: